Saturday, March 19, 2011

Academic Award Goes to::

aishhhhhhhhhh..(keluhan seorg aku).. dah brapa kali dah mok polah pasal dinner hari ya, mala jak terdelete lah, post xappear lahh, dugaan2x.. aku harap post utk kali ke-3 ini menjadi lah... Ok, pada 12th March 2011, hari Sabtu yg lalu, telah berlangsung nya majlis berprestij bagi warga MARKETERS bertempat d Mahkamah Rajah (hehehehe, Rajah Court yg terletak d sekitar pending). Majlis ini juga merupakan ANNUAL DINNER event utk Fakuti mkorg. Tujuan utama majlis ini d adakan adalah untuk menghargai para pelajar yg telah memperolehi keputusan cemerlang dlm akademik dan juga majlis ini merupakan platfom kepada para pelajar utk mendekatkan diri serta lebih mengenali para pengikut MARKETERS (yee...dehhh), tidak lupe juge utk mengenali para tenaga pengajar yg juga merupakan org kuat MARKETERS. 

Okeeeeeeeeehhhh, statement d atas sgtlah formal..hahhahha... Bermulanya sebuah perjalanan seorang aku dan seorg dia, menuju ke destinasi yang akan mengubah nasib mereka..jeng..jeng..jeng (ini bkn lah kisah nya).. Malam masa dinner tu, aku mengenakan Cheongsam serba keemasan d samping pantyhose yg xbrape  nak hitam, dan diikuti oleh membe ku F (bkn nama sebenar) yg juga memakai baju yg serupa dgn ku.. hahhaa, kiteorg nak buat opening act yg jarang d buat org, kira sejarah lah tu yg akn dikenang sampai bila2x..hopefulli kalaw xnyanyuk.. Mlm tu, ramai kawan2 mengenakn pakaian serba kehitaman hehehehe.. cz tema utk pelajar prempuan adalah black n gold, lelaki plak black n silver------> theme:: ELEGANCE, CLASSY N SOPHISTICATED.. n it must majoring in black...hahhaha..so aku ngn membe ku kira dah keluar dr tajuk lah, mmg opening act lah... Xlupelah nak ucapkan TAHNIAH kepade KING n QUEEN pda malm tu, korang mmg berhak mendptkn title tersebut.. p kalau lah ade title utk identical best dress, mesti aku n membe ku dh menang mlm tu..hahhaha... nak selitkan sikit gamba kami pada mlm tu...

aku dan F (bkn nama sebenar) cute kn pakai bju same??? hehhehe..






Red Carpet Hotbabes.....

p/s:: jgn nanges2 ye walaupun ni final year kita.. See u people in working environment!!! yah.. likey!!







1 comments:

Unknown said...

Hey, Nice Blog...Feel Free To Visit Mine (^_^) http://hannyquinn.blogspot.com/

Post a Comment